Rekordná účasť na konferencii v Smoleniciach
Napísal abrnkyna 10. novembra 2015
SMOLENICE. U utorok 10. a v stredu 11. novembra, Smolenický zámok opäť privítal marketingových nadšencov. Témou tohtoročnej konferencie Marketing identity bola Digitálny život.
Oficiálne otvorenie zahájila Katarína Ďurková so slovami: ,,máme tu historicky najväčší počet účastníkov, firiem a škôl. Z našej konferencie ako malého dieťatka z plienok sa konečne stáva sebavedomá dáma.”
Aj tento rok sa v rámci otváracieho aktu predstavili nové čísla dvoch vedeckých časopisov. Aktuálne číslo umelecky ladeného časopis Ejmap sa zaoberá hlavne telom a telesnosťou a ich stvárnením v umeleckej fotografií. Veľkým prekvapením bola informácia, že Communication today dosiahol úspech na Web of science a dostal sa do celoplošne fungujúcej databázy. Posunulo ho to z regionálnej úrovne na celosvetovo uznávaný vedecký časopis.
Dekanka Fakulty doc. PhDr. Dana Petranová, PhD. spolu s rektorom doc. Ing. Jozefom Matúšom, CSc. pokrstili aj novú knihu s názvom – Trnava, história a súčasnosť. „Kniha Trnava vznikla nadšenou prácou našich študentov, ktorí robili pod vedením Ľuba Špirku, nášho kolegu a fotografa. Zhromaždili veľké množstvo historických pohľadníc a grafík, ktoré zachytávali dobovú Trnavu. Študenti sa rozhodli pozrieť sa na Trnavu optikou súčasnej doby a z pohľadu takej Trnavy očami študentov.“
[Best_Wordpress_Gallery id=“16″ gal_title=“Smolenice2015″]
Program konferencie vypĺňali profesionáli z praxe, ktorí rozprávali o virtuálnom priestore a hrách. Pozvanie prijali aj mnohí zahraniční hostia, ktorí ponúkli náhľad do digitálneho života aj z inej perspektívy. Okrem iných vystúpil aj Pavol Minár z Istropolitana Oglivy. Predstavil stratégiu Tatrabanky a stratégiu marketingových expertov: ,,Ak sa už niekto stane klientom banky, získa si tým komunikačný vzťah s bankou na dlhé roky. Preto sa banky zameriavajú predovšetkým na mladých ľudí.”
Konferencia bola rozdelená do štyroch sekcií, v ktorých môžu hostia diskutovať počas oboch dní jej trvania.