Majitelia „novej Vivy“ už oboznámili radu o svojich plánoch
Napísal abrnkyna 4. marca 2014
Majitelia „novej Vivy“ už oboznámili radu o svojich plánoch
Vysielateľ Superadia, Intersonic spol., s. r.o., oznámil zmenu názvu rádia na Viva Metropol Rade pre vysielanie a retransmisiu (RVR). Rade taktiež doručil oznámenie o zmene programovej štruktúry rádia. Ako ďalej agentúru SITA informovala hovorkyňa RVR Lucia Jelčová, licenčná rada sa oboma oznámeniami bude v najbližšom čase zaoberať. Jedno z oznámení sa dostane na program jej najbližšieho rokovania, ktoré je naplánované o týždeň, v utorok 11. marca.
RTVS sa po rokoch dohodla s TASR. Objednala si servis za vyše 600-tisíc
Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) bude odoberať agentúrny spravodajský servis od inej verejnoprávnej inštitúcie – Tlačovej agentúry Slovenskej republiky (TASR). Telerozhlas si služby zazmluvnil do konca roka 2016, zaplatí 529-tisíc eur bez dane (634 800 € s DPH).
RTVS prestala s TASR spolupracovať ešte v apríli 2011. Namiesto toho využívala služby konkurenčnej súkromnej agentúry SITA. S tou má zatiaľ platnú zmluvu do konca marca tohto roka – obnovuje ju v niekoľkomesačných intervaloch. Či bude spolupráca so SITA pokračovať aj popri nadviazanej spolupráci s TASR, nie je známe.
Finále olympijského hokeja pozeral skoro každý druhý divák
Nedeľnú sledovanosť výrazne ovplyvnila vrcholiaca zimná olympiáda v ruskom Soči, kde bol na programe finálový zápas hokejového turnaja medzi Švédskom a Kanadou, ako aj podvečerný záverečný ceremoniál. Oba programy boli v čase vysielania lídrami trhu.
Popoludňajší hokejový duel o zlaté medaily mal na Markíze najvyšší rating v komerčnej cieľovke 12 – 54 počas druhej tretiny, keď zápas sledovalo 444-tisíc divákov. Stanici v tej chvíli patrila takmer polovica trhu – športový prenos mal share 48,4 percenta.
Futbalový Spartak spustil vlastnú televíziu, chce ísť aj k veľkým operátorom
Na Slovensku vznikla prvá televízia prevádzkovaná futbalovým klubom. Trnavský Spartak hrajúci najvyššiu domácu ligu ju spustil minulý týždeň v skúšobnej prevádzke, do ostrej sa chce pustiť po dostavbe nového štadióna.
O prevádzku televízie sa stará samostatná eseročka Spartak TV. Nová Spartak.tv začala oficiálne vysielať v piatok 21. februára. Naladiť sa dá na kanáli 33 v regionálnom DVB-T multiplexe, ktorý prevádzkuje spoločnosť Regio Broadcast.
Ako je to naozaj s číslami Expresu, Fun rádia a Europy 2
Nové obchodné prepojenie rozhlasových staníc Fun rádio a Europa 2 vzniklo z jedného dôvodu – spolu ponúknuť inzerentom vyšší zásah a tým vyrovnať alebo najlepšie prekonať ponuku lídra trhu, rádia Expres. Je to naozaj tak?
Z údajov vychádzajúcich z prieskumu MML-TGI agentúry Median SK (3. + 4. kvartál 2013), ktoré poskytli Expres a obchodní partneri Fun rádio a Europa 2, vyplýva, že podľa počúvanosti (počtu poslucháčov, ktorí stanice počúvali „včera“) sú oba subjekty v podstate na úplne rovnakej úrovni.
Slovenskému Playboyu vypli web. Sexy magazín neplatil účty
Na doméne Playboy.sk, ktorá patrí vydavateľovi slovenskej mutácie pánskeho časopisu Playboy, aktuálne chýba redakčný obsah.
Návštevníkov vítala v utorok iba biela plocha s upozornením „tento hosting bol automaticky zablokovaný“. V hornej časti svietila červeným poznámka „neuhradená faktúra“.
Fun rádio vracia súťaž Zarábaj ušami. Poslucháčov si „kupuje“ za stovku za hodinu
Komerčné Fun rádio pripravilo na marec ďalšie pokračovanie poslucháčskej súťaže Zarábaj ušami. Stanica rovnakú aktivitu robila aj na jeseň 2010 a na jar 2011. Tvrdila vtedy, že súťaž jej pozitívne ovplyvnila počúvanosť.
Pokračovanie Zarábaj ušami spustila komerčná stanica v pondelok, poslucháči môžu vyhrať každú hodinu 100 eur, dovedna 11-krát za deň.
Súťaž je postavená na princípe listen-to-win, poslucháči teda musia stanicu počúvať, ak chcú vyhrať. V pracovných dňoch od siedmej rána do šiestej večer zaznie každú hodinu meno jedného vyžrebovaného, ktorý sa v daný deň registroval esemeskou. Následne má čas dve pesničky, aby do rádia zatelefonoval a prihlásil sa k výhre.
Ak sa súťažiaci v éteri neozve, výhra sa do ďalšej hodiny presúva. V pôvodnej verzii spred vyše troch rokov sa naopak neprevzatá výhra pripisovala na účet predchádzajúcemu výhercovi. Súťaž trvá do 28. marca, pre každý deň je potrebné poslať novú registračnú SMS.
Text: Veronika Buláková
Zdroj: medialne.sk