Digitálne zrkadlá v Smoleniciach: Čo radia odborníci z „brandže“?
Napísal abrnkyna 10. novembra 2018
Aká je správna reklama a aké kroky má podniknúť firma, aby sa zviditeľnila v mori ostatných podnikov?
Tradičná marketingová konferencia, ktorú organizuje naša fakulta, sa tento rok zaoberala digitálnymi zrkadlami. Na Smolenickom zámku o odraze reality v digitálnom svete diskutovali prednášajúci správneho i marketingového sektoru. Jedným z nich bol Filip Kuna, predstaviteľ firmy Strossle, ktorý sa venuje obsahovému marketingu. Čo odporúča?
Ďalej svet reklamy prirovnáva k romantickému vzťahu. Obsahový marketing zariadi, že sa nám značka nie len zaryje do pamäti, ale začneme ju aj mať radi.
Okrem obsahového marketingu podniky využívajú rôzne iné kreatívne spôsoby svojej prezentácie. Náš pedagóg, Pavol Minár, vo svojej prednáške ukázal, že neraz je aj prezentácia nedostatkov značky efektívna.
Slovenskou republikou v súčasnosti rezonuje kontroverzná reklamná kampaň poukazujúca na rasovú diverzitu našej krajiny. Jej tvorcovia chcú v kontroverzii pokračovať a dotknúť sa aj iných dôležitých tém. Hovorí predstaviteľ reklamnej agentúry Triad Advertising Matúš Hliboký:
Autor zvukovej montáže: Barbara Čierna